اندروید ۴٫۴٫۲ (کیت کت) برای گلکسی نوت ۳ ارائه شد+اسکرین شات‌های این نسخه
 
جالب ترین

 به نظر می‌رسد که سامسونگ به طور غافلگیر کننده ای ارائه آپدیت اندروید ۴٫۲٫۲ را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت آغاز کرده است و ظاهرا آپدیت در لهستان از طریق Kies برای گلکسی نوت ۳ با پردازنده اسنپدراگون (نوع ۴ هسته ای) آغاز شده است و در حالی که ما هنوز هیچ تاییدیه ای در این رابطه دریافت نکرده ایم، باید منتظر باشیم تا این آپدیت راه خود را به دستگاه‌هایی مختلف باز کند.

شماره ساحت این آپدیت N9005XXUENA6 همانند نرم افزاری که در آخر هفته به بیرون درز کرده است، بنابراین به نظر می‌رسد که سامسونگ آن را به اندازه کافی برای رسمی تلقی کردن مناسب می‌داند. مثل همیشه چند روز یا چند هفته زمان خواهد برد تا آپدیت در همه مناطق به دست کاربران برسد. در حال حاضر در صورتی که در لهستان هستید و نمی‌خواهید بیشتر از این منتظر بمانید، می‌توانید آپدیت را از طریق Kies چک کنید.

http://dl.pcdroid.net/io.png

تغییرات این نسخه مانند نسخه ۴٫۴٫۲ است که برای گلکسی اس ۴ ارائه شده بود. در قسمت رابط کاربری تغییر کمی را می‌بینیم. صفحه قفل گوشی سریع‌تر باز خواهد شد و در هنگامی که به موزیکی گوش می‌کنید کاور آن موزیک به صورت کامل بر روی صفحه قفل نمایش داده می‌شود. به علاوه آیکون دوربین در صفحه قفل در قسمت گوشه سمت راست و پایین صفحه نمایش قرار گرفته است.

http://dl.pcdroid.net/oi.png


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 24547
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1